Hmannesi MHRS den kadın doğuma randevu aldım. Adreste doğum evi kadın doğum polikliniği yazıyor. Orası hala hizmet veriyor mu anlamadım bi bilgisi olan var mı?
Kevserumit Hmannesi yeni yapılan hastane yani o sizin dediğimiz hastane pandemi hastanesi olmuştu en son. Siz yeni yapılan seah gidin o yazıyor dediğiniz yazı o doğum evinden seah a gecen dr larda yaziyor yani sıkıntı yok hepsi aynı hastaneye toplandı