Merhabalar, 22+5 haftaligim doktorum gynoferon, decavit ve devit-3 damla kullandiriyo 4 aylıktan itibaren. Devlet hastanesine muayene oldum sadece bana folidoce kullan dedi. Ama bnm bildigim folikasit 12 13 haftada birakilir yinede kendi doktorumun dedigini uyguluyorum. Siz hangi ilaclari kullaniyonu