Yarın saat 14.00 da doğumun var hamişler dua edin.
9 aylık serüvenin sonu geldi çok şükür. Hiç bitmeyecek sanmıştım ama sonunda bitti ve bu benim son hamileliğimde tüplerimi bağlatıyorum
Rabbim çocuk isteyen herkese en kusa zamanda nasip etsin inşallah
Çok zorlu bi hamileliğim oldu hem fiziksel hem psikolojik inşallah mükafatımı sağsalim kucağımı alırım yarın.
Hepiniz için bol dua edicem bütün şikayetletnizden en kısa sürede kurtulursunuz inşallah
Doktorum hamilelik bi hastalık değil diyor kadınlar böyle görüyor diyor sürekli ama
Dokuz ayda vücudumuzda değişmedik fonksiyon kalmıyor nerdeyse çeken bilir
Doğumdan sonra ne halde olurum bilmiyorum iyi olduğum anda size yazacağım hikayemi dua edin iyi geçsin 🤲🏻
Spiral sezeryan olcam