Abcd12 Kizlar 38+5 olduk ne sancım var ne ağrım normal doğum gözüküyor şimdilik bebek kanala girmiş ne yapsam doğum başlaması için yürüyüş hareket falan
Gzm012 Abcd12 bende aynı durumdayım bi yandan doğsun istiyorum bi yandan sancım olmazsa suni verirlerse diye korku kaplıyor içimi diğer doğumlarım sunuyor başladı da 🤦♀️
Abcd12 Gzm012 aynen bende öyle burda okuduğum kadarıyla hurma yürüyüş etkisi varmış bugün başladım hurmaya bakalım