Hanımlar selamlar,
Sanırım bir aydır sanki çok spor yapmışım da kaslarım hamlamış gibi yada bi yere çarpmışım da morarmış ağrısı gibi kasıklarımda yürürken ayağa kalkarken bir ağrı vardı ve yaşam kalitemi gerçekten düşürüyordu.
Dün doktora gittim kontrolüme bu konudan bahsettim 26+4 üm bu arada.
Nst çektik bi de ne görelim benım umursamadığım ahlanıp vahlandığım ağrı dediğim şey sancıymış 🫣
70 lere çıkıyor sancım 🥲
Hemen bir serum takıldı, serum bitince tekrar nst bağlandı sancılar düştü şükür 🙏
İdrar tahlili yapıldı enfeksiyon da sebep olabilirmiş ama şükür ki temiz çıktı.
Magnezyumu günde ikiye çıkardık, bol yatış istirahat bol su içilecekmiş ki ben kendimce çok içtiğimi düşünüyorum (2bucuk lt)
Kendinize çok dikkat edin ve bu ağrıları hafife almayın lütfen doktorunuza danışın 💕