Aynı sıkıntıyı yasıyoruz.1 hafta 2 hafta öndeydi falan ama 33 haftadan sonra Benimki 3 haftayı da gecti 😐 doktorum perinatolojiye yönlendirdi. Gittm baya bi detaylı inceledi 15 20 dk perinatolog. Her seyi normal bi sıkıntısı gözükmüyor dedi.ama normal dogum da yapamazsın dedi. Ben genetik oldugunu düşünüyorum. Benim de büyükmüş bebekken. baska bu problemi yasayıp doğum yapan oldumu acaba 🫤