dilann22 bazen bende çok ayakta kaldığımda veya yoğun bir günde hareketinin olmadığını fark ediyorum ama endişem yok bir şeyler yiyip uzandığımda bakıyorum pıt pıt atıyo karnım yine as da olsa yetiyor rahatlıyorum. Elzem bi durum olmadıkça rahat olsun içiniz ama en yakın zamanda kontrole gidin