Geberikgelin34 Pazartesi günü orada sezeryan olacağım özeller çok pahalı ilk doğumu özelde yapmıştım devlette yapacağım için daha çok stres oluyorum nedense … var mı oraya giden orda doğum yapanlar ?
Hazal44 Geberikgelin34 ben senin yerinde olsam oraya gitmem esenler kadın doğum ordan daha kat ve kat güzel kimse tavsiye etmiyor benim çevremden bağcılar devleti benim sülalalemin yarısı esenler kadın doğum da oldu doğumunu