-Papatya- 25+6 haftalık hamileyim ve biraz sıkıntılı geçiyor. Sizlerde durum nasıl. İnş Allah’ın izniyle cümlemiz sağlıklı sıhhatli kucağınıza alırız 🙏❤️🥰
Thaaa -Papatya- son 48 uygulamaya göre ama sezeryan olacağı ıcın daha bellı değil dogum tarıhı amın ınsalah hayırlısyla kucaklarımıza alalım🙏❤️
1fatime_2003 -Papatya- son 10 gun hadi bakalım hayırlısı inşallah sağlıcakla hepimiz minoslarımızı alırıq kucağımızA