Dorukmomss canım ben yaşadım 2 sene önce. Sancıdan karnım şişti artık yapamamaktan acile gittik sonda takıldı sonra geri geldik yine 1 damla yapamıyorum. Bana da anestezinin yan etkisi nedeniyle glob olmuşsun dediler çok zordu. En son sondayı taktılar ben çıkarttırmadım geri eve döndük 3 gün sondayla kaldım o kaslar toparlasın biraz diye sonrasında çıkarttırdık ve rahatladım. Yapabilmeye başladım. Sonrada doktor 2 saatte bir idrarını yap dedi o hafta gece bile alarm kurup kalkardım. Tekrar başıma gelcek diye bende korkuyorum. Çok çok geçmiş olsun.