Merhaba arkadaşlar. 37+6 günlük gebeyim ve grip oldum. Normalde gribi ağır geçiren biriyim , son haftalarda olmam hiç iyi olmadı 🙁 Doğuma griple yakalanmak istemiyorum, sizin önereceğiniz uyguladığınız etkili bir tedavi yöntemi var mı? Paylaşırsanız sevinirim 😣😣