Seydee Haftada olduğum için nefes darlığı başladı ve üzerine alerjik astım ilacı kullanamıyorum. Sağlık ocağında aile hekimimize sordum kullanamazsın dedi. Aynı sıkıntıyı yaşayan yardımcı olabilir mi 😣
Ebruu91 Seydee merhabalar bende de kronik astım var ve ilaçlaeı hamilelikte kullanabiliyorsun demişti hem kendi doktorum hemde göğüs hastalıkları doktoru 😊
Lucy Seydee Valla ne desem yalan olur. Hap konusunda bilgim yok çünkü. Aile hekiminden ziyade, takip eden doktorun varsa o daha doğru bilgi verir. 🌸
Belinisa Ben extrair diye ilaç vardı onu kullanıyordum hap ama kırıp tozunu içine çekiyorsun.Allah şifa versin inşallah
Hestiaa Seydee dayanamıyorum sırf nefessizlikten uyku bile uyuyamıyorum sürekli geniz akıntısı nefes darlığı ama bir şekilde dayanmaya calısıyorum :(