Prensesmelek kişisel algılamayın de ; çocuğu daha dünyaya gelir gelmez labaratuvar üretimi kimyasallara maruz bırakmak yapay beslenme ve sahte içerikle yalancı tokluk hissi uyandırıp vitamin mineral vb ihtiyaçlarını göz ardı etmek fıtratını yani mide ve diğer iç yapısının "doğal varoluş"unu bozmak normal. Ama anne sütü varken mama niye verelim demek mi şaka..!?
Lütfen ya kendiniz kapitalist ve insan eli ile üretilmiş yapay dünyaya teslim olabilirsiniz de bunu yapmayanlarla dalga geçme çabanız artık can sıkıyor. Bu tavır yüzünden her geçen gün topraktan doğadan doğallıktan ve insanlıktan uzaklaşıyor bu toplum.