Selam guzel annelerim ve anne adaylarim nasilsiniz iyisiniz insaAllah..
Ben post acmistim 1 ay once dusuk yapmistim ve o gun bugundur girmiodum happy mom a cunku daha yeni kendime gelebildim cok agir bir surecten gectim depresyona girdim vs vs..
Benim bir sorum.olucak.. bu benim ard arda olan 2 ci kaybim ama ilk düşügümde kanamam 1 hafta surdu sonrasinda normal adetim geldi ve hamile kalmistim. Lakin oda düşük oldu 3 ayliktik ama 1 ay gecmesine ragmen hala kanamam bitmedi. Doktorum 2 haftadan fazla surebilir cunku 3 ayliktin dedi. Tamam dedim gecistirdim ama bugun fark ettim 1 ay oldu tam gecen pazar gunu ve hala adet kanamasi gibi kanamam var. Acaba dusukten sonra adetimmi basladida kanamam bitmedi yoksa bir sorun varmidir? Fikri veya bu durumu yasayan varmi bana bilgi verebilcek? Yarin sabah doktorumuda aricam ama su an sizlere sormak istedim acaba korkulacak bi durum varmidir diye..
Sevgiler Ebru