Kızlar ben 8 şubatta kızımı kucağıma alarak buradan Happykids’e geçmiştim ama bu aralar bazı şüphelilerim vardı, ara ara baş dönmem oluyordu yorgunlukdan diye düşünüyordum ama birde sanki bu aralar koku hassasiyetim oluştu, adet dönemime 2 gün var ama ben dayanamadım test yaptım, 2 3 dakika sonra teste baktığım da sanki silik bir cizgi gorur gibi oldum acaba gerçekten bir cizgi varmı yoksa bana mı öyle geliyor?
