Deletedmom_37 Kızlar bursa’da pembe mavi hastanesinde doğum yapıp memnun kalan var mı doktorum dışarıdan bende kendime hastane arıyorum iyi bi hastane olsun istiyorum jimerle pembe mavi arasında kaldım
tubasd Deletedmom_37 pembemavi güzel bir hastane fiyat olarak biraz yüksek ama sağlık sigortanız varsa tercih edin derim gerçi jimerde çok uygun bir hastane değil ama orayla ilgili bilgim yok