cerenarslan11 bende bir doğum geçirdim devlete gidiyordum burada yazanları çok gördüm çatı muayenesi olan çok var bende de yapılmadı öyle 38 de falan bakıyorlarmış devlettede doktorlar doğuma kadar bakmıyor çok mecburi bir durum olmayınca sancım başlayınca açılmama bakmışlardı sadece çatı dar geniş hiçbirşey demediler bence stres yapmayın hayırlısı ile doğurursunuz inşallah istediğiniz gibi ☺️