eylulicten Bsrom_28 ne yapsan oluyor o catlak. Asker gibi duzenli sekilde surmeme ragmen bende de kirmizi kirmizi olmus. Napim artik kizim icin deger 😊
Esmay Bsrom_28 ilk gördüğümde cok üzülmüştüm küçük bi çizgiydi okadr yağ krem vs hepsini sürdüm ama yine de çatladı şimdi harita gbi çizik çizik cok ta takmıyorum artık bi an once kavuşsam onun icin değer diyorum
Bsrom_28 Esmay bence de ya bende de kurumalar başladı ne oluyor dedim bir an ama bu durumada hazırlıklıyım bakalım artık 🤗
Esmay Bsrom_28 kaşıntı oluyorsa ertesi gün heemn çatlamış oluyor zaten geriliyor bebiş büyüdükçe genetik etkisi de çok, zaten basından beri zorlu süreç geçiriyorsun can taşıyorsun icinde varsın catlasın napalim sağlıklı olsunlar da gerisinin önemi yok