Bana 2 ay dediler kürtaj olduğum hastanede ama kendi doktorum kürtajdan 1 ay sonra gittiğimde 2 0 görelim dedi hcg için zaten değerim 1 adet sonrası 0 landı benim suan hamileyim zaten 3hafta 4 günlük Allah yardımcım olsun inşallah sağlıklı olur bu kez 🫶