Normalde tansiyonumla alakalı bir sorun yoktu. Gebelikte yaşamaya başladım ve 33+1deyim. Tansiyon yüksekliği ile normal doğum yapan var mı ? Korkularım başladı. Tecrübelerinizi merak ediyorum. Umarım ne şekilde olursa olsun sağ salim kolay yoldan kavuşurum bebeğime.