Merhabalar, bebeğim aralık ayında doğacak inşallah. Eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum. Uyku tulumu gerekli mi veya kışın doğum yapan anneler uyku tulumu olarak hangi marka veya model önerir veya kalınlığı ne olmalı, deneyimlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim.