Merhaba hanımlar nasılsınız? Bez konusunda hiçbir bilgim yok. İlk gebeliğim, indirim varken de almak istedim. yenidoğan için 1 numara almam gerekir değil mi bir de kaç ayına/ haftasına kadar 1 numara kullanılır? 40’lı 70’li paketler var çok alıp küçülsün de istemiyorum . Kaçık paketten almalıyım? 2 no ya kaçıncı ayında başlarız tahminen. Yardımcı olabilir misiniz