Papatya0707 10 Ekim de doğum yaptım genel anestezi ile 5 6 saat sonra yürümek için kalktım destek almadım kişinin direncine bağlı yürürken eşimin koluna girdim ama tek başına yürüyecek gücüm vardı ilk kalktığında hafif acı oldu ama o kadar ilk kalkmadan sonra desteksiz kalktım tuvalete gittim üstümü değiştim iyi düşünün bebek için toparlanmak lazım diye düşünün ben hep öyle düşündüm 3 gün sonra ev işlerini bile yapmaya başladım