Yagmur61 dideeyyy valla benim dogumuma 4 ay felan vardı ben ödedim doğum ücretleri artıcak diye ödediğim parayla doğuma giricem şuan 2 ayım kaldı
dideeyyy Yagmur61 benim şubatta. Bende konuşayım ödiyim o zaman zam gelcek ocakta. Tabi kabul edilirse.
Yagmur61 dideeyyy benim de ocağın sonu gibi Şubat da ben ödedim valla sezeryan 4.850 İstanbul doğa hospital hastanesi