Citlembikk Es_Vera memnun musun Başakşehir tıp merkezinden normal hastanelere göre çok çok pahalı orası ben iki sene evvel düşük yaptığımda gitmiştim ve kanamanız varsa hiç durmadan gidin sabaha kadar siz uyuyamazsınız bence içiniz rahat etmez uyandırın eşinizi sağlıktan öte yoktur
Es_Vera Citlembikk hiç ağrım sızım yok çok iyi hissediyorum ondan dedim bekleyim ama herkesin vardır bir bildiği herkes git demiş çok sağolun . Buhara hanım var ona gidiyorum şu anlık memnunum ama doğum riskli olursa burada doğum olmaz başka bir yere sevk ederiz dediler . Yoğun bakım sıkıntısı olur dediler . Şimdilik iyi nazik ilgili . Şule Selmana bi gitmeyi düşünüyoruz değişebilir herşey net değil henüz
Citlembikk Es_Vera Buhara hanımı tanıyorum ilk hamileliğimde ona gitmiştim ama düşük yaptım diye devam etmedim biraz para odaklı geldi orası bana ondan orayı tercih etmedim bu hamileliğimde. İnşallah önemli bir şeyiniz yoktur sağ Salim kucaklarımıza alalım bebişlerimizi geçmiş olsun çok
Nurcan789 Es_Vera benim ilk gebeligimde oldu çok küçüktü haftasını hatırlamıyorum ama benim ikinci gebeliğim de düşük riskim vardı yatarak geçirdim hamileliğimi
Es_Vera Citlembikk bende değiştirebilirim ben sevdim ama eşim hoşlanmadı . Şu an iyiyim leke devam etmiyor inş da etmez . Sağlıkla kavuşalım inş yavrularımıza 🙏🙏🙏
Citlembikk Es_Vera bence çok geç olmadan değiştirin sonrasında bazı doktorlar kabul etmiyor çünkü belli bi haftayı geçtikten sonra risk olayı falan vardır diye. Amin inşallah canım 🤲🏻🤲🏻🥰
Es_Vera my-stery çok hissetmiyorum ama ultrasonda çok hareketli . Geceleri bi gaz sancısı geziyor sanki karnımda öyle bi his oluyor
my-stery Es_Vera hmmm eğer hareketleri hissetmeye başlamış olsaydınız o şekilde de az çok yorum yapılabilirdi durum hakkında da, siz ne olursa olsun geciktirmeyin gidin lütfen hamilelikte her şey önemli
Merveomrum Kızlar 3 gündür kasık ağrım var , geçmiyor , üstüne şimdi bugünde kuyruk sokumum ağrıyo , sanki regli oluyo gibi , neden acaba bilen var mı ya , acile gitsem şimdi kadın doğum varmıdır
Hssss Canım seni korkutmak istemem ama benm bir kere avuç ortası kadar lekelenmem olmştu koşa koşa hastahaneye gitmiştik ve iğne ilaçlt verip bir gece hastahanede yatırmışlardı y çok şükür şimdi 38 .haftdyz ama ihmal edilecek bişey değil bunlar
busenaz68 Plasenta previa olabilir yani bebeğin eşinin aşağıda olması. Gittiniz mi ne dedile bizi de bilgilendirin lutfen çok geçmiş olsun.🙏♥️