Tugcozden semaa_ benim hamileliğim boyunca hiç mide bulantım olmadı. Normaldede aksine hassastır midem ama 7.aydan sonra aşırı mide yanması çektim onun haricinde bir sıkıntı yaşamamıştım çok şükür şuan 38 haftalığım
babysthing Haftada başladı 9. Hafta en çok bulantımın olduğu haftaydı. 13. Hafta gibi azalarak sonra erdi. Bir dönem günlül 2-3 kere çıkarıyordum sonrasında prilam dr içtim bir tane. İyi gelmişti ama uyuşturuyor biraz sersem oluyorsun