ednurr55 Ben 5 haftalık gebeyim herşeyi çok düşünüyorum 7/24 ağlıyorum şuanda da ağlıyorum sanki bütün dünya benim omuzlarımın üstüne asla durmuyor bi çare bilen var mı ne olur yardım edin çok stresliyim
BBuseY Öncelikle gözün aydın canım😍 hamiliğin başındasın. Bu kadar stres o minnoşa zararlı .. plansız gebelik miydi ki niye ağlıyorsun stres yapıyorsun ?