Dilaraerdogann Kızlar iki gün önce kan verdim 14çıktı bugün verdim 30 çıktı ilk kan testimde kanamam vardı doktor kimyasal dedi bugün kanamam bitti gibi çok çok azaldı yok gibi ama kimsayal olsaydı değerim düşmezmiydi başına gelen varmı
Angel276250 Dilaraerdogann canım ben geçirdim kimyasal inşaallah seninki değildir. Benimki ilkinde 60 iki gün sonra 77 falan çıkmıştı sonrasında da düşmeye başladı. Düzenli artışın olursa kimyasal değildir muhtemelen sen 3-4 gün sınra kan testini tekrarla bence bu arada da dikkat et kendine🥰
Huhu21 Dilaraerdogann bende kimyasal gebelik geçirdim ilk başlarda 40 a kadar yükseldi sonra 6 ya kadar yavaş yavaş düştü
Angel276250 Dilaraerdogann kafan karışmasın eğer değerlerin düzgün artmazsa kimyasal olabilir. Şu an değerin iki katı artmış görünüyor belki geç döllenmedir. Düşük değer olduğu için de doktor öyle söylemiş olabilir. Siz kan testinizi 3-4 gün sonra yineleyin. Bi de kanamanız adet kanaması gibi miydi?
Angel276250 Dilaraerdogann benim kanamam olmamıştı 4-5 gün sonra doktora gittiğimde değerlerim düzgün artmadığı için kimyasal olabilir demişti zaten doktordan çıkınca da adet olmuştum ☹️ İnşaallah sizinki değildir ama öyleyse de sıkmayın canınızı inşaallah Rabbim en güzel zamanda verir🤲
Dilaraerdogann Angel276250 aynen pıhtı falanda vardı hatta dedim kimsayal kesin bu doktorda öyle diyince ama şimdi değer iki katı artınca anlamadım kanamamda durdu test verdiğimde düşmesi gerekmezmiydi
Angel276250 Dilaraerdogann hemen düşmüyor benim ilkinde düzenli artmamıştı üçüncü de de düşmeye başlamıştı. Herkes de farklı seyredebilir tabi. Siz isterseniz yine bi kadın doğuma görünün ya da sağlık ocağında kan testi yapın. Bi de benim sonraki hamileliğimde doktor 200 ün altındaki değerler için kimyasal olduğunu düşünürüz biz demişti.
Dilaraerdogann Angel276250 aynen şimdide doktor kan uyuşmazlınızdan dolayı kanıyosun dedi ipne yaptı ama
Angel276250 Dilaraerdogann ya inşaallah gebeliktir sağ Salim de kucağınıza alırsınız🤲🥰 yarın kan verirseniz sonucu burdan da yazar mısınız merak ettim durumunuzu?