sedasedaaa sağlıkla gelsinler inşallah evet bebek odasını aldık biz bi tanede anne yani beşiği aldik oda genel anlamda tamam bebek kıyafetleri kullanılmışta aldim kendim de aldım çabuk buyudukleri icin bir tek bebek arabasına hala karar verebilmiş değilim . Sizde nasıl durumlar peki?