Gamzeeguneey Kızlar 38+2 olduk 2 gün önce çatı muayenesi oldum 1-2 cm açıklık var dendi ve şuan yoğun sümüksü hafif kahverengi kanlı bir akıntı geldi nişan olabilir mi böyle olduktan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız lütfen yazın
kahvesever__ Gamzeeguneey nişan canım o kişiden kişiye değişir nişanı geldikten sonra hemen doğuran var bir hafta sonra doğum yapan var o değişiyor ben bir gün sonra doğum yapmıştım
Melekk_k Gamzeeguneey bende dün muayene oldum akşam eve geldiğimde kahverengi kanama olmuştu sabah kalktığımda ise kahverengi sümüksü akıntı geldi bu akşam biraz daha geldi belimde dün geceden beri geçmeyen ağrı var
durumom2022 Gamzeeguneey doğum yapmadım henüz de gelen nişan Bencede gebe okulunda da böyle anlatmıştı hemşire aynı gün de olabilir 1 hafta 10 gün de dedi suyunuz gelir sancınız olur o zaman beklemeyin dedi sadece
Gamzeeguneey Melekk_k Evet aynı belirtiler bende de var bel ağrısı adet sancısına benzer ağrılar ama çatı muayenesinden sonra kanama olmuştu durdu bu daha yeni geldi bugünde baya squat yapıp merdiven çıkmıştım acaba geliyor mu diye merak ettim
Zeynppppp Ya çatı muanesinde elle muane oldugu için kanama yazıyor kağıda benimde 2 3 gün aralıklı kanamam geldi tahriş ettikleri için ama 10 gün olcak nerdeyse halâ doğum yok akıntım çok fazlalaştı bel kalça ağrım her an olabilirde diye düşünüyorum