Kıyafet her türlü alınıyor her yerden temin ediliyor ark getiriyor eş dost veriyor ben ilk mobilyadan başladım hem en pahalli parçaları erken alıp ödeyip aradan çıkarmış oldum hemde aldığım eşyayı yıkayıp yerleştirdim kirlilik dağınıklık olmadı ben emzik ıslak mendil bez gibi şeyleri stoklamadim çünkü bebeğin boyutu ne olur bilemem diye 4 kilo dogurucam iyiki de bez doldurmadim evi çünkü 1 numara anca olur diyorlar oyuncakları da şoka bime geldikçe içeriğine göre aldım herkes inşallah bebeğine sagsaglim kavuşur bir avazda çıkarırız