Kızlar üç kaybım vardı rahim filmi ile t rahim bozukluğu cıktı ameliyat oldum iki ay sonra tekrar film çekildi ameliyatım başarılı herhangi bir yapışıklık yok sekiz ay sonra tekrar gebe kaldım oda düşükle sonuçlandı genetik test hersey normal ne sorcam onuda bilmiyorum kafam o kadar doluki bu ameliyat olup böyle birşey yaşıyan yada sağlıklı gebeği olan varmı deneyimleri e tecrübelirinizi ne yapmam lazım paylaşırmısımız