Ecoli00 Hafta doğuma 0 sıfır gün 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Arkadaşlar şimdiden bir zilliyleyle 👧🏻 karşı karşıyayım ne gelen var ne giden bu haftadan sonra normal doğum yapmak mümkün mü hala
Cerenimo6_ Ecoli00 benimde öyle 39+5 ama açılma sancı yok ve bebek iri şu fazlalığı var dedi sezeryan olabilir dedi cokk üzgünüm ilk gebeliğim normaldi kendi sancım gelsin istiyorum
Berilimnur Ecoli00 ben de yarın 40 hafta oluyorum ikinci bebeğim hala sancım yok..benim ilk kızım da son gününe kadar beklemişti inşallah doğar biran önce
Ecoli00 Cerenimo6_ Evet bizimde kilomuz iyi suyumda fazla bile denebilir normal doğum yapamam diye strese girdim hem kilo hem hafta denk geldi haftayı kurtarsak kilosu engel olabilir 🙁 napıcam bilmiyorum
Cerenimo6_ Ecoli00 ananas suyu ve ananas yiyorum açılmada etkili oluyormuş inşallah faydası olur🙏 sizde inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız
Delta Bende yarın 40.haftam me gelen var ne giden sabırsızlıkla bekliyoruz ilk bebeğim oğluşumun gelmeye niyeti yok🥰