Senacnl Anneler ben 19 haftalık hamileyim ve ıslak mendil stoğuna girdim geçen aylarda da almıştım şimdi bi stok daha yapmak istiyorum hazır indirimler varken , ancak kuruma gibi problem yaşayan oldu mu doğuma kadar
Nazlickk Senacnl ıslak mendillerin paketlerini ters bir şekilde yerleştirip serin güneş görmeyen biyerde saklarsan sıkıntı yaşamazsın canım