Merhaba kızlar 37+4 günlüğüz vücudumda değişik şeyler oluyor ama ben anlamıyorum karnım kasılıyor gibi oluyor kasığıma vuruyor tam olarak ne olduğunu anlamıyorum doğum sancısı geldiğin de mutlaka daha fazla hissederim değil mi yani daha fazla ve farklı olur aslında sürekli bişeyler oluyor ama anlamıyorum çok sinirim bozuluyor