Reyhannaz Arkadaşlar benim 2 gün önce hasta olmam gerekiyordu regl takvimime göre bugünde adet olmam lazımdı vede yarın reglım son günü olması gerekiyordu fakat olmadım sizce hamileyim midir? Hastaneye gidip kan verim mi yoksa beklim mi
Gamzeerdgn Reyhannaz erken gebelık testı alsanız daha iyi bence daha belırgın olur kaset testler daha silik cıkardıgı ıcın ben erken gebelık testi alıp ogrenmıstım onlar cok hassas daha iyiler 30 tl gıbı bı meblası var eczacıya soyleyın etken gebelık testı dıye verır onu yapın ilk beş dk da çıkan sonuca göre kan verın bence yoksa sureklı kan vermek yorucu oluyor