Kizlar ben 39 haftalik hamileyim bebgimin cinsiyeti kiz 1 haftadir regak olacakmisim gibi sancilarim.var ve dogum yapamadim daha esimle birlikte olmami soyledi doktor birlikte olincada kanam oldu bu durumlari yasayam varmi bu ikinci gebeligim ilk gebeligim 38+3 haftalik oglum fogdu ve sancim basladiginda direk doktora gitim 4 santik aciklik vardi yardimci olurmusunuz 🙏