Yagmur1991 Arkadaşlar eşim arya arven gibi isimler olsun diyor bende nehir diyorum hangisi daha güzel?
Necla06 Yagmur1991 Harika bir kız çocuğu tanıyorum arkadaşımın kızının ismi nehir aşırı babacı ☺️ cok güzel birazcık nazlı oluyorlar ama sanırım 😎 tabi ki kişiden kişiye değişir ama eşim de bende inanıyoruz ismin karakteri de yansıttığını ☺️
Yagmur1991 Necla06 nehir olursa eşim yanina roza ismini koyalım.nehir roza olsun diyor bende iki isim olması taraftarı değilim biri roza dicek biri nehir dicek ne bileyim tek isim daha iyi sanki
TueAltun Derin ismi her zaman hoşuma gitmiştir Allah’ın izniyle kızımın adı da derin olucak nehir de gayet güzel iki kız kardeş görmültüm birinin adı nehir diğeri ırmak çok hoşuma gitmişti
momtobe8 Arya bana söylemesi çok zor geliyor. Yeğenimin adı Arya ben çok zor alıştım. Bu çocuk ilerde okula gidecek adını söyleyecek 3-4 defa tekrar ettirecekler. Söylemesi kolay isimler kulağa daha hoş geliyor bence.