Kadriyeeren203 Kızlar feramat 100mg’lık kullaniyorum da icmeye başladığımdan beri kabız yaptı beni aynı sorunu yaşayanlar var mı aranızda karnım ağrıyor tuvalete çıkamadığım için 😒
Annesininportakali53 Kadriyeeren203 valla bana iyi gelen tek kan ilaci ferrum hiçbir şekilde kabiz vs olmadı onu kullanıyorum hep
MeralP Evet kabız yapıyor malesef doktorum söylemişti en başında sabah kalktığımda ılık suya zeytin yağı koyup içiyorum kayısı yiyorum daha iyiyim şimdi
Kadriyeeren203 E mesela öyle ugrasmaktansa kabız yapmayanlar da varmış neden onlardan yazmıyorlar acaba etkileri mi daha az ki MeralP
Kadriyeeren203 Ilk hamileligimde maltofer kullanmistim o kabiz yapmamıştı doktoruma danışayım yarın baska ilac yazsin bari ya böyle olmayacak 🤦🏼♀️Annesininportakali53