Suhedaaakk ne yaptınız nasıl baş ettiniz acaba bende uc gün önce sezeryan oldum sütüm daha gelmesi memeyi başta cok guzel tutuyordu dün gece cok agladıgı için emzik verme gafletinde bulundum sımdıde memeyi reddediyor.Mamayı kaşık biberonla veriyorum sonrasında hemen gögsümü agzına götürüyorum bazen işe yarıyor ama cıkmazdayım.