Ayayka Aminn ne kadar güzel yazmışsın benimde iki senedir olmuyor yapılabilecek her testi yaptım ve sonuç temiz çıktı ama yinede olmadı olmuyor demekki benim için daha zaman var ve sizin gibi insanların hikayelerini okudukça umudum sahada artıyor gerçekten bu ay tekrar kontrol için gittim hastaneye gittiğimde doktorum yoktu ve başka bir hastaneye gittim bana doğru düzgün bakmadan hikayemi dinleyince bizim sana yapicak biseyimiz yok senin kadın doğum da işin yok sana uygulayabilecegim Bir tedavi yok senin yerin tüp Bebek merkezi burda işin yok dedi bazı doktorlar gerçekten çok acımasız yada biz o anki psikolojiyle çok hassas oluyoruz onlar bunu görmüyor sanki şimdi önümüzde ki hafta tekrar gitmeyi düşünüyorum kendi doktoruma onun dicegi şeyi de çok iyi biliyorum ya aşılama yada tüp Bebek ama yinede gidip bir daha kan testi yapmak istiyorum benim hikayem de bu işte umarım Rabb’im mucizelerini bana da yaşatır tek temennim bu 🤲🤍