Kizlar 36. Haftamda covid oldum ondan sonra bebeğin gelisimi yavaşladı. Mesela şu an 39. Haftadayim 3111 Gr boyu da 50 cm. Ama haftasına göre ölçümlerde 37. Haftalarda görünüyor. Doktorum bu saatten sonra gelişim geriliği diye bişi olmaz dedi ama içim içimi yiyor.