Ben suven den almıştım iki takım fazladan evde kalsın demiştim indirime girmişti evde kalsın huyum var bu arada ama iyi huy gerçekten sizde edinebilirsiniz 😂😂😂 150 TL’den 2 takım 300 aldım şimdi tek takım 400 TL suven kaliteli gerçekten . Kış İÇİN ince belki bilmiyorum düğmeli olanlar