elvinimmm Ozge-Ka iyiki buyuk parcalara basladin gunden gune herşeye zam geliyo ocaktan itirbaren dahada zam gelecek napicam hic bilmiyorum
Ozge-Ka elvinimmm evet ya bende onu düşünerek almaya başladım ilk aldığım oto koltuğu 😄 baya erken oldu ama seneye iki katı fiyatına almak istemedim. Herşeyi birden alıcak gücümüz de yok malesef.
elvinimmm Kalbimmmmmm inşallah bulantin durur 💜bende kıyafet işine başlamak için dier ayki kontorolumu bekliyorum kesin eger kız sa baslicam
elvinimmm ozgegundogdu1903 ay benim gobegim biraz.cikmis da acaba erken mi diye düşünüyorum 3 aydir her gittigimde tartıya cikartiyo doktor ama kilo almadimi soyledi doktor anlamadim normalmi hani hep derlerya 4. Aydan sonra çıkıyo die bilemedim
Elveda96 merve1650 sizinkini hemen nasıl net kız olduğunu anladı ki bende o haftalarda gittim ama net cinsiyetini söylemedi
ozgegundogdu1903 elvinimmm ben 4 kilo almışım 53 ile hamile kaldım suan 57 yim ama bu göbek mi bebek mi anlamıyorum 🤣🤦🏼♀️
elvinimmm Kalbimmmmmm ben suan basliyamiyorum dier kontorulumde teorar sorcam aynısını derse baslicam🤣
Ozge-Ka Kalbimmmmmm erkek gibi hissediyor herkes. Bana da öyle geliyor. Ablam da erkek gibi gördüm dedi ama bu haftada bişey söylemek için çok erken karışabiliyo bazen dedi.
Elveda96 14+2 yiz bizde geçen hafta gittiğimde kıza benzetti %80 ama tam emin olmadı acaba dönermi diye düşünüyorum kızlar sizde donme ihtimali varmı 🙈 bende ufak ufak almaya başladım ama sonrada döner diye durduruyorum kendimi 😂
elvinimmm Elveda96 banada direk söyledi hemen ama.degisirmi bilmem supheli tahmin yapmadi direk söyledi
merve1650 Elveda96 bilmiyorum ki 12.haftada gittigimdede yüZde 80 kız dedi 13.hafta gene gittim yüzde 1500 kız dedi çok emin konuştu
yasmish 14+5 teyiz kızım olacak 🌸❤️ ben sadece indirimde anne yanı beşik bulmuştum onu aldım şimdilik. Ama çok sabırsızlanıyorum. Güzel şeyler bulursanız paylaşalım kızlar