Merhaba sevgili anneler. Biz 31+3 gunluguz. Çift yumurta ikizlerine hamileyim. Nasipse bir kızım bir oğlum olacak. İkiz bebek arabası konusunda çok kararsız kaldım. Yardımcı olacak ikiz anneleri varsa çok sevinirim. Bir de emzik aventinden hangisini önerirsiniz