Ygmrry dualarım seninle inşAllah sorun olmaz benim hamile kaldığından beri ağrım fazla kasıklarımda doktorum doçentti o bana rahmin arkada ağrın biraz fazla olabilir demişti şimdiki doktorum ise rahminiz genişlediğinden arınız olabilir dedi herşey normal gözüküyor. Ayın 20 sinde 5 aylık olucam ve bakalım ne diyecek 🙏🏻