Bende 8 inci haftamdan beri kanama yaşıyorum 23+4 haftalıgıız şuan ara ara hep kanamam oldu progestoron da kullandım ama fayda etmedi o haftadan beri agrım hiç bitmiyor çok sancılı geçiyor bebegin keseside dogum kanalına yerleşmiş o yüzden doguma kadar tehlikem devam ediyor umarım sizinki geçer size tavsiyem zorlanmayın gerekmedikçe hiçbirşey yapmayın çünkü ben yaptım belkide o yüzden şuan böyleyim yorulmamaya zorlanmamaya çalışın