Karakus_27 2 ay kimyasal tekrarlıyorsa ara verın yanı benım fikrim bazıları gerek duymuyor ama ben kımyasal yasadım ara verdım 3 ay snra tekrar düşük yani oda kımyasal gibiydi kürtaj felan yoktu snra bıraktım 8 ay felan istemedim kendım korktum artık yorulmuştum snrasında tekrar doktora gittim hormon testi felan yapıldı troid varmıs bende ilacımı kullandım suan bır oğlum var çok şükür braz ara vermek zmaan vermek gerek kendımıze