Defnem_26 Arkadaşlar ikinci sezeryan olanlar genelde kaçıncı haftada alıyorlar doktorum muhtemel 30 aralık olur dedi bende 1 ocak bekleyelim bi tehlike olmazsa dedim ozaman 39+1 oluyor geç mi olmuş olur acaba🙄
Ozlem_00 Genelde 38 in sonlarına doğru yapıyorlar bebekle ilgili bir sıkıntı yoksa suyun patlamazsa bence bir sorun olmaz olacak olsa doktorun uyarirdi seni ama sık sık kontrole git bence
Eminedilda Merhaba benimde 3 Ocak beklenen tarih ama doktor sezeryanlarda 10 gün erken olması daha sağlıklı diyor 20 Aralık benim inşallah 🤲🏻