Hnd1905 Merhabalar 31+3 bu hftalarda yeni baslayan kirmizi catlaklar oldu kalici olarak nasil gecer bilginiz varmi
Ozlem_00 Maalesef ki bildiğim kadarıyla çaresi yok benim 3. Gebelik sadece beyaza dönüyor onlar kalıcı hanımlar ama uzulmeyin alisiyorsunus tıbbi estetikli bir çözümü varmı bilmiyorum diğer türlü yok maalesef
mimar_anne Benim de maalesef bacaklarımda oldu çatlak Seda altının çatlak kremini sipariş ettim baya etkili deniliyor denicem bakalım şuan indirime girmiş trendyol da 89₺ normalde 180-250 arası her yerde bakarsanız link bırakıyorum https://ty.gl/skqfz1cv41